miercuri, aprilie 11, 2007

Back to Bucharest

Nu va mai retin atentia asupra excursiei fulgeratoare pe care am facut-o pana la urma prin Viena. Nu de alta, dar risc sa transform acest blog intr-un jurnal de calatorie si nu asta a fost scopul sau initial :). Si asa incursiunea de tip "Fabricat in Budapesta" s-a intins pe suficient de multe pagini. Despre "Fabricat in Viena" as putea sa scriu o epopee intreaga, cu atat mai mult cu cat am fost acolo in repetate randuri. Este un orash in care merita sa revii over and over and over again si cu asta cred ca am spus totul. Detalii ... poate altadata :).

Revenind insa la Bucuresti: seara, ora 22.00, aeroportul Baneasa. La iesirea din aeroport, vreo 15 taxiuri insirate. "Doamna, doamna nu doriti taxi?" Intreb, de curiozitate, cat costa o cursa pana la Piata Iancului. Mi se raspunde "Aaa, nu mult! Cam 50 de lei (n.r. - adica 500.000 de lei vechi)". Am pufnit si am raspuns "Stiti, aici este aeroportul Baneasa, nu Otopeni. Si ma intereseaza o cursa pana in Piata Iancului, nu pana in comuna Pantelimon!" Am chemat, desigur, un taxi la comanda. Pana in poarta casei ne-a costat, cu tot cu bacsis, 18 lei grei.

Home, sweet home ... Oare?

Niciun comentariu: