duminică, aprilie 15, 2007

@ Ikea

Mi-am luat inima-n dinti si am dat o tura pe la Ikea. Am zis ca s-a deschis de aproape o luna, Pastele a trecut ... that's it, the thrill is gone. Nici macar nu m-am dus sambata ca am zis sa fiu precauta. Daca mai sunt d'astia ca mine care s-au abtinut cat s-au abtinut dar acum au rabufnit ... Nu, sa nu risc sa ma calc pe cap cu jumate din populatia Bucurestiului! Ma duc duminica si, mai mult, ma duc duminica spre ora inchiderii. Nu pot sa zic ca m-am calcat pe cap cu o tona de lume dar, pe alocuri, pe picioare tot m-am calcat. Bate ora 6. O voce disperata anunta din 5 in 5 minute ca magazinul s-a inchis si ca suntem invitati sa ne indreptam spre casele de marcat. Se sinchiseste cineva? Aiurea! Myself included, of course ca doar sunt si eu made in Bucharest ...

Anyway, experienta a fost asa si asa. Pe de-o parte, unele chestii sunt super ieftine. Mi-am luat o tigaie imensa de teflon cu numai 16 RON. Plus farfurii stil troaca cu 9 RON. Aveau si cu 3 RON da' eu le-am vrut p'alea pictate ... Plus patura cu 12 RON. Si mi-as mai fi luat multe alte diverse chestii numai ca eu cica m-am dus doar sa dau o tura, sa miros atmosfera, sa ma obisnuiesc cu compartimentarea ca sa nu ametzesc data viitoare cand ma voi duce sa imi pun cortul acolo tot weekendul. Am ajuns la 4 si jumatate dupa-amiaza. Cate puteam sa cuprind in privire si in plasa pana la ora 6? Not much ... :(

Pe de alta parte, unele chestii sunt foarte scumpe. Canapeaua la care am baloshit zile si nopti de-a randul, de cand am pus gheara pe un catalog lasat randomly la cutia postala pe post de teaser, este 3800 RON. 3800 RON o canapea care, fie ea si modulara, este pana la urma din carpe de diverse culori? Pai la banii astia mai bine iti iei o bucatarie ...

Per ansamblu da, este ca in celelalte Ikea in care am mai fost. Nu, nu este la fel de ieftin si nici oferta parca nu este la fel de variata dar macar este acasa ... nu la cel putin 1500 de km ... Si, conceptual vorbind, bate totusi la cur cam orice altceva mai exista pe la noi pe felia asta .... Deci, see you there next weekend!

2 comentarii:

runbaby spunea...

si eu vreau sa ma duc, dar ma retine aceeasi problema: daca ma trezesc cu atacul de panica in gat fiindca am venit in acelasi timp eu si jumate de oras. cred ca ma duc in weekendul de dinainte de 1 mai :D...

madeinbukarest spunea...

:D da, cand toata lumea va invada Vama Veche! Good thinking. Cred ca imi aman si eu excursia de weekendul asta tot pentru atunci. Oricum, pe 22 aprilie am inteles ca baga marfa noua - atat modele noi din diverse chestii cat si o refacere de stoc pentru ce au expus deja dar s-a epuizat ...

Si, in acest context, am urmatoarea framantare - daca lumea stie despre acest 22 aprilie si va navali cu fortze proaspete atunci? Si, tot asa, cati din cei care se inghesuie in Vama de 1 mai sunt si consumatori de Ikea? Este complicat...

Oricum, so far pot sa spun ca spre sfarsitul programului de weekend nu este asa mare aglomeratie. Este totusi vanzoleala si mai ai si marele dezavantaj ca nu ai timp sa cuprinzi totul. Cand ajungi la the goodies from downstairs se striga de iesire. Si atunci maturi cu disperare tot ce gasesti in cale fara sa te mai gandesti daca iti trebuie sau nu. Nu mai este timp pentru asta. Te gandesti acasa ... oricum toate produsele sunt refundable daca te prezinti cu ele neutilizate si cu bonul de casa intact. Cool, nu?