marți, iulie 17, 2007

Ia leapsha mai neamule

Silvia mi-a dat leapsha. What to do, what to do? Dupa cum ea a luat-o de la Runbaby, prietena noastra virtuala comuna, si a dat-o deja la Jo, this leaves me with veeeery little options to pass it on. Ce se intampla daca raman cu leapsha? E de rau, nu?

Dar first of all sa raspund la'ntrebare. Cea mai cool inventie of all times, cel putin pentru mine, va trebui sa ramana internetul. Desi am inteles ca s-a adjudecat deja, internetul este totusi unicul prieten fidel pe care, cu satisfactie garantata, imi permit sa-l frec la serviciu orisicand am o mana libera. Adica ori de cate ori MT-ul este plecat intr-un sex business de durata asa cum explica Silvia foarte bine. Sau ori de cate ori mi s-a luat de proiectele de "binefacere" pentru grupurile "dezavantajate" pe care mi le arondeaza MT-ul de vreo 3 ani incoace ... Deci internetul. Ave!

O dau mai departe la Andressa si la Sahara Penguin.

2 comentarii:

OnionSoup spunea...

internetul? lool.
eu cred ca netul e the most evil inventie ever :)

zi si tu....cinematograful :P

madeinbukarest spunea...

Mah si cinematograful este prietenul meu si il respect adanc. Atat de adanc incat mi-am creat unul mai mic back home - cu ecran si surround sound system si tot tacamu'.

DAR cinematograful nu ma poate consola cand o ard aiurea la serviciu pt ca n-am chef si, ca bonus, pt ca MT-ul este plecat in sex business for a significant amount of time.

In plus, cinematograful from back home ar fi singur si trist fara domnul DC++ care se sta cu chirie tot pe internet...