marți, iulie 01, 2008

Birou de blogger

Zicea Sahara Penguin acum vreun an si ceva ca ar fi in trend sa iti scoti biroul la lumina internetului pe blog, daca ai asa ceva (birou, blog etc.).

Dupa cum n-am fost niciodata in pas cu moda, nu ma indentific neaparat cu statutul de blogger avand in vedere cat de rar dau drumul la cate-un post si nici nu ma pot lauda cu un birou de scos in lume ... m-am abtinut pana acum sa imi fac public spatiul de "lucru".

Totusi, azi l-am surprins intr-o ipostaza mai speciala si deloc accidentala in ultimul timp .... Asa ca nu ma pot abtine. Here it is:





Later edit:
1. She's pregnant, that's why she's allowed :P.
2. Daca vrei un pui, lasa-mi un comment cu o adresa de e-mail. Interviurile pentru potentiali parinti adoptivi incep in octombrie.

10 comentarii:

Messa spunea...

Pana in octombrie ai sa te tii batzoasa ca intervievezi pretendentii la pui, de prin octombrie ai sa-ti suni toti prietenii si ai sa trimiti mass mailuri simtind cum te ia usor-usor disperarea, iar de prin ianuarie ai sa te rogi de necunoscuti sa-ti ia "unul, macar unul, sunt educati, fac la ladita, deparazitati, vaccinati..."

madeinbukarest spunea...

imi pare rau dar am deja 2 pretendenti ... deocamdata nici nu imi trebuie mai multi ;)

Messa spunea...

Are numai doi?

madeinbukarest spunea...

mah, la cum arata as zice ca are macar 3 si maxim 4.

da' sa nasca intai, sa fie toti ok, sa treaca toti de primele saptamani si pe urma mai vedem ...

Messa spunea...

Prima nascare e intotdeauna naspa si grea, si vezi ca mitzele au tampitul obicei sa plodeasca noaptea, de parca asteapta sa se culce toata lumea ca sa nu aiba spectatori, si de preferat in ceva loc ascuns, adica de obicei in dulapul cu chiloti sau cu pantaloni frumosi sau bluze albe :)

Cand o apuca, avand in vedere ca eu ma culc de obicei tarziu, suna-ma - mai ales daca apar probleme, ca sa te invat cum si ce sa faci sa fie totul ok.

madeinbukarest spunea...

:D bine ca dulapul meu e alcatuit in principal din sertare iar pe singura usa care se exista nu e in stare sa o deschida si sa o pastreze deschisa suficient cat sa se strecoare inauntru.

Dar are placutul obicei de a scoate haine din dulap (frustrata probabil de faptul ca usha aia nenorocita se tot inchide pana sa apuce ea sa intre ...).

Poate ma trezesc ca isi incropeste un cuibushor de fatat din bluze, tricouri, pantaloni si ce ii mai incape in gheara on the spot .... God forbbid!

Ma bazez pe atractivitatea "scorburii" din canapea.

Dar daca fata noaptea ... macar urla si ea acolo in the proccess ... am vreo sansa sa ma trezeasca? Sau e totul pe muteste?

Messa spunea...

Pisicile nu se prea vaita... se poate sa te trezesti dimineata cu pisica dezumflata si canapeaua plina de pui.

Sahara Penguin spunea...

GOD! Cata lenea e pe ea!!!

madeinbukarest spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
madeinbukarest spunea...

@ sahara penguin - si nu ai vazut ultimele poze ... de azi ... cand dormea cu mouse-ul in brate, cu capul pe backspace si cu botul pe enter ... pisica bloggeritza nu altceva ... :D