marți, august 05, 2008

Vacation (lack of) management sau cum sa sabotezi o vacanta cu potential

E ziua ei! Face 60 de ani! Nu putem sa nu mergem! Bai, n-am bani nici sa trec strada!!! Cum kkt sa merg pana la Viena?!?!?! Bai, nici eu n-am dar e Lisi, ce naiba! Ne-a invitat de-acu 3 luni, a ramas batuta in cuie. Nu mai putem s-o dam la'ntors. Da mah, stiu ... plus ca mai e si cu concept - cu ceremonial, cu 60 de ani, cu operatie pe inima, cu supravietuire, cu pasarea phoenix bla bla ... Stiu futu-i ... ar fi de kkt sa nu mergem. Oooof kkt, kkt, kkt!

Gasit bilete de avion pe Skyeurope - 50 euro dus-intors! Yay! Iei tu? - eu n-am card. Note to self: integreaza-te odata in lumea civilizata a secolului 21! Fa-ti un card!!!!! Ce daca n-ai bani ... bifeaza optiunea card de credit pt inceput :D!

Ceeee? Nu mai suuunt biletele alea ieftine??? Ah, kkt, kkt, kkt! Ok, now what? Au reaparut? Yay! Sa ne grabim sa luam!!! Nu? De ce? Zici tu ca se mai ieftinesc? Pai ce dracu' sa se mai ieftineasca ca 50 de euro sunt doar taxele de aeroport ...?!?! Bine mah, daca zici tu sa mai asteptam, mai asteptam.

S-au scumpit? Futu-i! Si acum cat sunt? 70 de euro? Ei, hai ca merge ... we can live with that! Hai ne vedem in seara asta sa-ti dau banii. Ii pui pe card si luam in seara asta, da?

Ceeee??? Nu mai erau? Cum kkt?!?! Adica acum sunt si peste juma' de ora nu mai sunt???? Kkt, kkt, kkt! Bine, mai urmarim. Poate mai baga ... Cat? 170 de EUR? Adica putin mai mult decat dublu? Ei kkt! Pai la cursul lor de schimb mirabolant ar veni vreo 650 de lei ... Frate n-am bani ... mai bine merg pe jos ... mai dau jos din osanza ... Macar un outcome pozitiv sa fie din toata tevatura asta vieneza ...

Bine, hai ne luam doar de-ntors ... La dus mergem cu trenu' ... Cum adica tranzactia nu a fost validata? Pai da sign out si mai incearca o data. Suna-i p'aia, vezi sa nu-ti fi oprit vreun ban in the first place. Ceee, le-au scumpit si p'alea de'ntoarcere? Cum kkt doar acu 5 minute erau ... si acum nu mai sunt ... Ce-i kktu asta?!?!?! Bursa biletelor de avion, ce kkt????!?!?!

KKT, KKT, KKT! Gata, mergem cu trenu all the way! Obviously avionul ala o sa se prabuseasca altfel nu ne-ar fi fost atat de imposibil sa luam naibii niste bilete la un pret decent - adica redus. Sa pastram un moment de reculegere pt oamenii care au ales Skyeurope si au deja bilet cu reducere la cursa Bucuresti-Viena si retur.

Ai luat bilete la tren? Good! Macar astea au acelasi pret de acu' 4 ani ... in lei cel putin ... Of, Doamne! Nu imi vine sa cred ca iar mergem "la stat in fund" pana la Viena! Si am zis acu' 4 ani ca e ULTIMA OARA! In fine, macar avem scuza cu pomu' ... Cum sa caram un pom pe avion, nu? (n.r. - cu ocazia implinirii celor 60 de ani si a operatiei pe cord deschis cu final fericit Lisi a primit cadou un pom de Romania cu tot cu pamant incorporat care nu a ramas prizonier intr-un ghiveci ci a fost transplantat in gradina apartamentului vienez al sarbatoritei .... Da, acolo apartamentele de bloc vin cu 3 metri patrati de gradina ... !!! Cu aceeasi ocazie C. si R., chiar daca au ratat sa-si cumpere bilet de avion catre Viena, au bifat unul din cele 3 lucruri care te fac om intr-o viata - plantat de pom, facut de copil, construit de casa ... Macar cele ... nu mai vreau sa numar cate ore de stat in fund pe tren au avut si un outcome pozitiv chiar daca nu au contribuit in nici un fel la reducerea osanzei nici uneia dintre noi :D!)


Va urma ....

4 comentarii:

d_3fect spunea...

acum cateva zile mi-am rezervat un loc pt o cursa wizz air bucuresti- cluj (biletu' era doar 1 leu+15 lei taxa de administrare plata!). toate frumoase pana cand m-au sunat sa-mi spuna ca s-au anulat cursele spre cluj- nu doar cursa mea, ci toate! asa ca tot trenu' ramane baza....

madeinbukarest spunea...

:) multumesc pentru incurajari. Sincer, dupa 36 de ore petrecute in tren pentru 52 de ore petrecute la Viena as vrea sa nu ma mai bazez vreodata pe ACEL tren :).

Si la dus mai e cum mai e. Macar gandul ca te dai jos din tren la Viena si nu la Bucuresti si tot iti ofera o alta perspectiva asupra statului in fund in trenul cu canapele din lemn acoperite cu panza ...

Dar la intoarcere ... La intoarcere invariabil este COSMAR! Dar despre asta o sa povestesc intr-un post viitor.

PS. About Wizzair - ai bagat spaima in chilotzii mei. Eu am avut experiente placute cu Wizzair cand am fost anul trecut la Budapesta. Si tocmai mi-am luat bilet Bruxelles - Bucuresti one way cu putin sub 50 de euro ... Sper ca nu ma trezesc in septembrie ca vin calare pe roata de tren desi mi-am luat bilet de avion de data asta cu 3 luni inainte ...

d_3fect spunea...

bruxelles-bucuresti, doar 50 de euro? super tare. nu, nu ai de ce sa te sperii, ei mi-au spus ca au anulat doar cursele interne. si la bruxelles cum ajungi? tot cu trenu? ;)

madeinbukarest spunea...

:) surprinzator da, cu trenul... dar de la amsterdam :D. iar la amsterdam ma duc cu avionul totusi ...