luni, octombrie 27, 2008

Ajutor. Pierdut MP3 Player

Cred ca nu exagerez foarte mult daca spun ca, cel putin pentru mine, anul 2008 a fost Anul Obiectelor Pierdute. Intai au fost niste bijuterii pe care le-am ratacit dar le-am regasit cateva luni mai tarziu. Iar acum le-am ratacit din nou.

Apoi au fost niste acte - diploma de licenta, un certificat de la Instiutul Francez si inca ceva hartii tot asa ... cu importanta contextuala. Pe-astea nu le-am mai gasit. Inca imi fac curaj sa ma duc sa obtin duplicate ... 

Au urmat 2 memory stick-uri cu cate 2 GB de informatii pe ele. Nu mi-e de instrumentele in sine ci de date. De la care pot sa-mi iau adio. Pentru ca am prostul obicei de a folosi memory stick-ul pe post de extensie a hard-ului. Nicidecum pe post de purtator al documentelor dintr-un calculator in altul. Si deci este ca si cand as fi pierdut un hard de 4 GB. O nimicuta toata iti vine sa zici la prima vedere. Ce-s 4 GB de spatiu in zilele noastre cand pana si telefonul mobil are macar 8 GB memorie ... Ei, n-or fi cine stie ce dar cand stai sa-i masori in documente personale pentru care nu mai ai duplicat ... Credeti-ma pe cuvant ca 4 GB inseamna ENORM.

In fine nu ma recuperez bine dupa aceasta catastrofa ca hop, pierd si mp3 playerul. Nu mai pun la socoteala faptul ca s-au mai dus pe apa sambetei inca 4 GB de muzica, poze si alte documente dragi purtate cu devotament de Sam peste tot pe unde am calatorit impreuna. Asta deja intra in categoria "unde s-au dus 4 GB ... alti 4 GB vor urma cu repeziciune ...". Tragedia cea mare este ca fara Sam viata si-a pierdut din culoare... din sunet ... din ritm ... 

Sam era minunat. Era finut, slim, cu design  elegant, cu touchpad discret dar sensibil si cu un sound stereo cristal care strapungea castile micute si transforma orele de calvar petrecute in trafic in momente digerabile sau chiar placute. Sam stia ca daca ma plictisesc cumva de playlisturile de muzica pe care le tinea mereu la indemana poate oricand sa ma surprinda cu frecventa de radio potrivita. Iar la serviciu era mereu pe faza acoperind perfect zgomotul de fond facut de cei 5 colegi cu care imparteam biroul. Ce sa mai vorbim, Sam era tot ce puteai astepta de la un companion priceput intr-ale cantarilor de tot felul.

Dar l-am pierdut. Cu tot cu "camasuta" cea roz pe care i-o cumparasem special. Eram la doctor si l-am scos din geanta cu gandul ca o sa-mi indulceasca orele de asteptare, asa cum o facea de obicei. Randul mi-a venit totusi destul de repede si, stresata de procedurile care urmau sa mi se-ntample, l-am abandonat fastacita pe bancuta din holul de asteptare. Mi-am dat seama ca imi lipseste abia in masina cand, in traficul infernal, aveam nevoie de Sam ca sa ma tempereze din blestemat. Si ia-l pe Sam de unde nu e ... 

Da, m-am intors dupa el si da, nu mai era ... si da, nimeni nu il depusese la "obiecte pierdute / obiecte gasite" ... Asa ca Sam dus a fost cu tot cu minunatele mele poze din Delta de asta primavara ... Pentru ca asa mic cum era - de numai 4 GB - Sam ducea in spinare fara sa cracneasca sute de fisiere pretioase.

Un timp nu am mai cautat altceva. Sam era de neinlocuit. Am fantazat desigur cu ideea de Ipod. Fie el clasic de 160 de GB sau Touchscreen de 32 de GB cu tot cu wireless incorporat. Dar Ipod, oricat de fancy-shmansy ar fi are inca un mare minus - pe langa pretul sky high. NU ARE RADIO! Iar eu vreau radio. Da, o sa ziceti ca are wireless si ca pot sa ascult radio pe net ... Dar credeti voi ca merge asa smoothly? Fara intreruperi? Nu merge ... Daca ar fi mers as fi putut asculta radio la casti si de la serviciu fara sa mai devin dependenta de Sam pentru emisiunea lui Mihaiu de la pranz, de exemplu. Cand nu se prindea loc pe banda la internet nici sub amenintari de Guerrilla ... 

Acum insa concursul de la PCnews ma pofteste in etapa 11 sa arunc un ochi la bunatatile de pe eMAG.ro. M-am uitat nostalgica dupa MP3 playere ... L-am vazut din nou pe Sam, la fel de oaches, de sprintar, de frumusel ... I-am zambit dar am mers mai departe. Fratele sau putin mai mare si mai destept mi-a aruncat si el ocheade pe furis. Am dat un click, am salutat si am navigat mai departe. Ceva parca nu mai e la fel. Parca un Radio, 4 GB de spatiu si 25 de ore de playback nu mai sunt suficiente. Fie ele si imbunatatite cu touchscreen si bluetooth. Parca tot lipseste ceva. Mai ales la pretul ... destul de extravagant. Parca un praf de internet ar face tacamul complet, nu-i asa? Acel Wireless WI-FI 802.11b/g ... ar pune cireasa pe tort, motul de la prajitura ... punctul pe I (de la internet ...).

Asa ca am virat instant spre categoria "Telefoane PDA" si l-am gasit ... tot pe Sam dar un altfel de Sam. Pe Unchiul Sam ... Cu wireless, blutooth si touchscreen, cu port de TV-out chiar!!! Cu camera video, GPS, cu Pocket Office si DivX/XviD/UMV/MP4 player Unchiul Sam este cu mult mai mult decat un mp3 player. Este cu mult mai mult decat un telefon. Este cu mult mai mult decat un aparat foto de voiaj. Este cu mult mai mult decat mult. Este OMNIpotent. Este Samsung Omnia. Este un MUST HAVE pentru mine si, cu promotia de la eMAG cred ca poate deveni un CAN HAVE :).

Samsung e-MAGie la eMAG.ro ;)!

Over and out.

Niciun comentariu: