miercuri, octombrie 15, 2008

Confesiuni de seara

Nu stiu altii cum sunt dar mie mi s-a intamplat de multe ori sa ma trezesc lovita de cele mai geniale idei in timp ce stau cumintica pe buda si ... astept sa se intample lucruri. Si uneori se intampla lucruri neasteptate. Uneori imi explodeaza inspiratia, alteori gasesc solutia la o problema care imi rula in background de nu stiu cat timp ... sau imi dau seama de niste chestii profunde care imi statusera asternute in fata ochilor pana atunci si totusi nu imi captasera atentia ... De multe ori se intampla insa doar lucrurile pentru care ma dusesem la buda in the first place.

Asta acum dar cand eram mica, de exemplu, citeam pe buda. Citeam capitole intregi. Citeam mai repede pe buda. Intram mai usor in atmosfera. Ma fura povestea intr-asa un hal incat pierdeam din vedere faptul ca sunt pe buda. Ma ridicam de-acolo cu colacul ştanţat adanc pe fund si cu picioarele amortite complet.

Mai tarziu, dar tot in scoala generala, am dus povestea la un nivel superior. Am inceput sa-mi fac lectiile pe buda. La gramatica si la matematica in special. De unde la birou creierul mi se bloca intr-o ecuatie fara rezolvare, pe buda solutia venea instantaneu. La gramatica pana si frazele filosofice se imparteau singure in propozitii si  exercitiile de lexicologie se bagatelizau ca prin farmec. Incet, incet chimia a capatat si ea sens, tot la buda. Au urmat limbile straine, mai ales franceza si ... timid ... chiar lectiile la literatura. Zic timid pentru ca la literatura trebuia sa scriu mult. Si pe buda, pe genunchi, caligrafia lasa de dorit. Deci literatura preferam sa o rezolv de la birou. Dar ideile pentru temele pe care le aveam de facut imi rasareau tot pe buda ... 

Desigur, mult mai tarziu a venit randul revistelor si al ziarelor. Pana intr-o zi cand ... am ajuns sa ma duc pe buda cu .... LAPTOP-ul. Da! Cu laptopu'!!! 

Nu, nu sunt nebuna. Sunt doar dependenta de internet. Si, din momentul in care m-am cunoscut cu Edimax, internetul pe buda a devenit posibil. Edimax asta de care va vorbesc este un router wireless. Sincer nu prea pot sa explic ce inseamna asta pentru ca nici eu nu prea am inteles. Certu-i ca este o cutie, cu antenuta, beculete clipocitoare si cu mai multe gauri in spate in care daca infigi cablul de net se intampla miracolul ca ai internet in toata casa. Chiar si pe buda. 

Eu mi l-am luat de la pcgarage.ro. Si pana acum ... semnalul pe buda e la fel de puternic ;), nu am de ce sa ma plang. Va-ntrebati de unde apas acum pe ENTER? 

Ei bine, nu ... nu de pe buda. Atunci cu siguranta as fi fost mai inspirata sa scriu ceva destept pentru etapa 6 de concurs. Concursul de la PCnews, desigur. 


4 comentarii:

Anonim spunea...

Touche! :) - nu avem accent ascutit pe "e" la aceasta tastatura germana... Oricum, interesant post! Felicitari.

fazeDure spunea...

Felicitari pentru articol! Foarte tare ;)

Madeinbukarest spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Madeinbukarest spunea...

:) mersi. Presupun ca suntem mai multi out there cu astfel de tabieturi ... :). Poate nu duse pana la extrem - ma refer acum la laptop ... Dar reviste, ziare si alta literatura de buda sigur se gasesc prin destule bai ... daca ar fi sa dam drumul la un sondaj :)