miercuri, octombrie 08, 2008

Din nou despre pisici

Dupa cum va povesteam prin vara, pisica mea si-a adus tributul la perpetuarea speciei. A marcat 5 bucati, as it turns out 2 luni mai tarziu toate fete. Nici un baiat. Sau poate o fi vreunul mai efeminat caruia sa-i mijeasca bijuteriile pe la 6 luni. Dar din ce se vede pana acum sunt toate fete.

Desigur fiecare este unica in felul ei. Are o personalitate diferita si are un mod propriu de a te trece prin toata paleta de stari de la exasperare la incantare si invers. Impreuna sunt o forta de nezguduit care, in miez de noapte, iti provoaca vise istorice cu Napoleon si a sa cavalerie care iti tropaie in jurul patului. Si apoi, ca sa te linistesti - in caz ca te-ai trezit cu o sudoare rece pe spate - se aseaza toate in jurul tau si iti torc in cor pana adormi la loc si te visezi cum dormi in puf, mangaiat de blanuri calduroase.

As vrea sa le tin pe toate pentru ca le iubesc pe fiecare dintre ele si mi se rupe inima sa le gasesc alti stapani. De-aia nici nu am depus un efort deosebit in acest sens timp de 2 luni si un pic ... Dar nu am cum. Nu am cum sa le pastrez pe toate. Nu intr-un apartament de bloc de 45 de metri patrati.

Marie si-a gasit deja stapana. Pe Neagra o pastram noi ... si speram sa ii gasim pana la urma un nume care sa i se potriveasca. Dar mai sunt 3. Trei pisici cautatoare de stapani iubitori, care sa le ajute sa depaseasca cu bine trauma despartirii de mama si surori. Postez mai jos albume. Dati click pe ele cu incredere. Se vor desface in zeci de poze din miile pe care le am. Pentru doritori pot sa livrez, alaturi de pisica, si un CD cu poze continand a large history of their short life so far ...

Deci Cici ...
Cici
Gigi
Doritorii sa-mi lase un comment (soon!). Si apoi vedem cum procedam mai departe :).

Prezint mai jos si restul familiei ca nah ... sa ma dau mare ... :P

Marie
Marie
Neagra / Nebuna / Balamuc / Taz / Blanche / Negura (va dati seama de ce o pastram noi, nu?)
Si desigur, starleta emisiunii - Misha, producatoarea de matzi
Hai inca una - cu familia reunita - si ma duc ...

2 comentarii:

Mathurine spunea...

daca mai e available, o vreau pe micky cred, cea neagra cu alb...
dar sa fie fata :)
mailul meu e maturyin at yahoo dot com, let me know

Madeinbukarest spunea...

:) da, mai e de actualitate. iti scriu chiar acum pe mail

si da, este fata :). toate sunt fete. ne-a confirmat si doctorul ... :)