joi, octombrie 09, 2008

Pitzi Gadget



- Ce faci?
- Pai ce sa fac, bine. Uite ... mi-am mai luat un laptop.
- Poftim, ai innebunit? Inca unul??? Ce laptop ti-ai mai luat acum?
- Pai un Asus EeePC.
- Glumesti! Ala e laptop? Cu hard de 16 GB? Stii ca exista memory stick-uri cu capacitate mai mare de-atat?
- Bai da, dar cu memory stick-ul nu te dai pe net. Oriunde. Oricand. Plus ca are procesor Intel de 1,6 GHz. Are slot de card, unde pot sa-i mai bag cativa GB ... macar pentru stocat poze ... Are memorie interna de 1GB de RAM - mai mult decat acceptabil pentru o jucarie de genul asta ... Aaa si mai are si rezolutie de 1024 x 600 pixeli ... Or la diagonala de 8,9 inch as zice ca e prea bine ... Si ti-am mai zis ca are doar vreo 900 de grame? Adica un pic mai putin decat toate alea 3 telefoane pe care ti le cari tu in geanta zi de zi ... 
- Soro, esti nebuna ... Ti-ai luat moftul asta doar ca sa te dai pe net la cafenea?
- La cafenea. Sau in sedintele superplicticoase de marketing pe care le facem o data la doua zile si care dureaza ore in sir. Sau cand mai mergem la Amsterdam si ne zgarcim sa platim 4 euro pe jumatate de ora de net la hotel cand avem wireless hot-spot chiar la colt de strada ... unde se mai serveste si ciocolata calda ca bonus ... 
- Pai si de cate ori pe an mergem noi la Amsterdam?
- Mai, macar in februarie si in iulie si tot marcam cate o iesire ... chit ca doar pana la Budapesta ca sa profitam de reducerile de la H&M ... De ce sa ma car cu magaoaia de laptop hiperperformant cu care fac grafica acasa doar ca sa ma dau cu el pe net in caz ca gasesc vreun wireless pe drum? De ce sa-mi rup umerii cand pot sa-l iau cu mine pe baby Asus? Pe care, cu mare usurinta, il pot inghesui in poseta?
- Pai bine, dar daca ti l-ai luat doar pentru net sa stii ca exista si telefoane hiperperformante care iti ofera aceleasi avantaje - de a te conecta oriunde, oricand si ... cu oricine ... 
- Mda dar pe telefon nu am rezolutie de 1024 x 600 pixeli ... Plus ca mi se tocesc buricele degetelor pana reusesc sa trimit un e-mail pe o "tastatura" cu 3 litere pe buton. Si decat sa dau intre 15 si 20 de milioane (de lei vechi) pe-un Iphone care stie si tastatura touch-screen ... mai bine un baby Asus ... Parerea mea. Asa sunt eu mai de moda veche - nu percutez la "all in one". Prefer camera foto sa fie camera foto, telefonul sa fie telefon si chestia cu care te dai pe net oriunde, oricand si cu oricine sa fie Asus Eee PC.
- Mda ... sa zicem ... De dragut e dragut ... Si 16 GB ... nu sunt un miracol ... dar iti ajung ca sa cari o muzica, sa descarci o poza ... macar pe-alea de le faci la cald ... in vacanta ... Adica da, sa zicem ... E ca un memory stick (foarte mare) cu care poti sa te dai pe net. Si care arata bine ... Dar stii ca e un moft, nu?
- Auzi, tu vorbesti care ai dat 8 milioane pe un telefon doar pentru ca te-a fascinat design-ul?
- Touche! Si cat zici ca a costat ... memory stick-ul asta?
- Nu e memory stick, e laptop ... Mini-laptop. Desi daca tinem cont de faptul ca hardul este SSD, nu SATA (adica mult mai pizdos, pentru necunoscatori) ... Da, ai putea spune ca e un memory stick. Mare. Si a costat 1497 ron  la Magazinultau.ro. Dar se gasesc si variante mai ieftine - intre 890 si 1225 de lei noi. Uite aici.
- Acum ce faci, vrei sa ma virusez si eu? Sa-mi cumpar iar o chestie de care nu am neaparat nevoie doar pentru ca arata bine si mi-ar putea folosi in anumite situatii ... pe care le pot numara pe degetele de la o mana?
- Nu draga, ti-am povestit de el doar pentru ca am primit tema la concurs.
- Ce concurs?
- Cum ce concurs? Concursul de la PcNews! Doar ti-am zis ca m-am inscris!

Niciun comentariu: