marți, octombrie 07, 2008

Poveste de dragoste

Acum ceva vreme domnul Frederic Beigbeder ne povestea intr-una din scrierile dumnealui de ce dragostea dureaza 3 ani. Singura explicatie valabila pentru formularea unei asemenea ipoteze este ca domnul Frederic Beigbeder nu l-a cunoscut niciodata pe Dell. Daca l-ar fi cunoscut, atunci ar fi stiut ca dragostea nu dureaza 3 ani. Cu Dell nu are cum sa dureze doar atat.

Prima data cand l-am intalnit pe Dell, acum 4 ani, m-a cucerit cu un Latitude D520 usor avangardist: display cu diagonala de 15 inch si rezolutie 1024 x 800 pixeli, procesor Intel 1,6 Ghz, 512 MB de RAM, 40 GB de hard cu viteza de scriere 5400 rpm, DVD writer, 2 porturi USB, Bluetooth, Infrared, Wireless si alte nebunii. A fost dragoste la prima vedere. Am calatorit impreuna in locuri nebanuite, am lucrat impreuna la proiecte memorabile, ne-am relaxat impreuna cu un film bun si ne-am zbantuit impreuna pe muzica data la maxim, spre exasperarea vecinilor. Pentru ca Latitude este si foarte sociabil. Odata ce i-am atasat cablurile corespunzatoare s-a imprietenit imediat cu televizorul si combina, regizand cu grija momente speciale. Pentru mine.

Ne-am simtit extraordinar impreuna timp de 3 ani. Insa mi-am schimbat serviciul si a trebuit sa ne despartim. Nu a fost usor dar Dell, a stiut cum sa ma ajute sa trec peste asta. Mi l-a adus pe Vostro. Vostro 1310. Care il intrece pe antecesorul sau in multe privinte. In plus, este mic si elegant cu diagonala sa de numai 13 inch. Dar asta nu este mereu un avantaj. Chiar daca rezolutia este una foarte buna (1280 x 800 pixeli pentru o diagonala destul de ... restransa). Dar daca ai de exemplu de rulat niste aplicatii de grafica ... atunci nu tanjesti numai dupa procesor beton, placa video ATI sau Nvidia si hard de 1 terra daca exista ... Nu. Iti doresti, in mod natural, si tot spatiul care poate incapea intr-un ecran de laptop. Toti pixelii din lume ii vrei inghesuiti intr-o diagonala care sa iti permita sa te desfasori cum trebuie. 

Ei si aici Dell (... tot ELL ...), 6 luni mai tarziu, ma matura iar de pe picioare (sweeps me off my feet once more, cum ar zice americanu') cu Dell Studio 1535. Cu procesoare Intel Core2 Duo de la 2 GHz la 2,5 Ghz, cu memorii interne de la 2 la 4 GB si harduri de la 160 la 320 GB, Dell Studio 1535 le are pe toate:

Ecran de 15.4 inch, placa video ATI (prietenii stiu de ce) cu 256 MB dedicata, rezolutie maxima de 1440 x 900 pixeli, interfata la hard-disk SATA cu 5400 pana la 7200 rotatii pe minut, firewire, 4 USB 2.0, Bluetooth, wireless, camera cu 2 megapixeli si, foarte important, vine doar cu DOS pe post de sistem de operare ceea ce iti permite sa-l suntezi pe antifunctionalul Windows Vista si sa-ti instalezi singur un Windows XP Professional Service Pack 3.

Ca sa nu mai vorbim de design! Rosu, portocaliu, albastru, verde, roz, mov in culori neon, cu Dell Studio 1535 te poti asorta la perechea de pantofi preferata sau la esarfa ta norocoasa. Ce mai astepti? Intra pe Magazinultau.ro si alege modelul care ti se potriveste! Garantat MERITA! Eu l-as cumpara pe asta. Dar cum n-am castigat inca la Loto, deocamdata mi-l permit numai pe asta. Dar STAI! Poate il castig la concurs! Cum, ce concurs? Nu ti-am mai zis? Concursul de la PCnews la care m-am inscris in septembrie.

PS. Domnule Frederic Beigbeder, cum e cu dragostea asta? Te mai gandesti? Incearca un Dell!


Niciun comentariu: