duminică, noiembrie 02, 2008

Se rezolva gazda ...

Oi fi cam inchistata in ceea ce priveste antivirusii dar la browsere de net percutez usor. Pentru ca ele nu se calca pe coada reciproc ingreunandu-mi mie viata la calculator. Asa ca mi le-am instalat pe toate, de la Internet Explorer la Opera. Tot ce-am auzit, tot ce-am gasit pe net la mocangeala. Sunt fericite impreuna si asteapta cumintele in toolbar sa le folosesc pe rand, dupa dispozitie. 

De ceva timp testez Google Chrome. Mmm. Nu pot sa zic nici de bine nici de rau despre el deocamdata. Inca mai clocesc la o opinie. Pana atunci insa observ ca imi transmite uneori mesaje ciudate. Ca de exemplu atunci cand incearca sa acceseze o pagina care nu raspunde. "Se rezolva gazda ..." imi zice. 

Bravo G-Chrome ... ramai calare pe situatie ca sa zic asa ;). Succes!

Niciun comentariu: