duminică, noiembrie 02, 2008

Shopping virus

Sufar de "click"-viroza. Este ceva foarte grav cu efecte devastatoare asupra contului de card ... Se manifesta in forme acute in primele zile de dupa salariu ... Si apoi scade in intensitate din cauza lipsei de fonduri ... Unii ii mai spun internet shopping. Eu zic ca e doar un virus pentru care inca nu s-a inventat Bitdefender-ul potrivit ... Ce sa ma fac? Cu ce sa ma tratez?

Totusi se mai intampla ca efectele secundare sa nu fie neaparat negative. Se mai intampla, de exemplu, sa descopar cate un locsor din spatiul virtual in care merita sa revii. La salariul urmator. Si apoi din nou. La celalalt salariu urmator. Si tot asa ... 

Uite de exemplu acum, la episodul virotic din luna asta, am descoperit Arigo.ro. E un magazin virtual in care gasesti orice pe domeniul electo-tehnic - de la calculatoare la cabluri de retea si de la telefoane la camere video si videoproiectoare. 

Este un spatiu foarte placut pentru o plimbare virtuala - e aerisit, bine organizat, incarcat cu produse pe care le gasesti usor atat prin intermediul optiunii de cautare incluse in site cat si prin "aranjarea in galantar". Astfel, in fiecare categorie de produse,  poti alege ce te intereseaza atat in functie de producator cat si in functie de intervalul de pret. Nu pierzi deloc mult timp ca sa gasesti ce te intereseaza. Iar specificatiile tehnice sunt complete si detaliate. Unul care se pricepe ... are ce sa citeasca. Personal ma uit ca matza in calendar cand vine vorba de componente de PC sau accesorii de retea ... dar la altele, cum ar fi laptop-uri, aparate foto sau telefoane mobile ... inteleg chineza tehnica atunci cand e nevoie ... :).

Preturile sunt si ele foarte ok. Si uite-asa te trezesti ca iesi de-acolo cu cosul plin si cardul gol ... Thank God ca nu gasesti chiar toate marcile ca altfel ... as iesi falimentara. 

La mp3 playere de exemplu m-am uitat dupa Apple, Samsung, Creative, Iriver si Philips . Nu am gasit de nici unele. 

La Smartphones m-am uitat dupa Samsung (Omnia, evident) si Iphone. Nu am gasit, dar am gasit HTC. Ceea ce e de luat in calcul. 

La aparate foto m-am uitat dupa Canon, Fuji si Nikon. Nu am gasit de nici unele. Dar la televizoare, unde am cautat LG, Panasonic si Samsung, le-am gasit pe toate. 

Si la notebook-uri le-am gasit pe toate mai putin Apple. Oricum ma interesa doar Dell-ul ... Si un pic Asus cu varianta lui de poseta - Eee PC. Despre care am mai vorbit noi ... 

Daca ar fi avut si masini de spalat, aspiratoare, roboti de bucatarie si epilatoare ... m-as fi simtit ca la MediaGalaxy sau ca la Flanco. Dar prefer asa ... ca la Arigo.ro ... Altfel, maine-poimaine o sa ajung sa-mi cumpar si un SUV tot cu un singur click. Ceea ce ar fi prea mult. Sa pastram totusi ... putina decenta. Macar de ochii lumii. 

Deci sa dam drumul la aerisire va rog ca s-a'ncins domnul Mastercard ... Sau si mai bine: sa-i dam o pauza ... Pana la etapa urmatoare de concurs, ca pe-asta ... am rezolvat-o deja.

Niciun comentariu: