miercuri, decembrie 10, 2008

Google querys


Ce se mai cauta pe Google sau din categoria "cititorii intreaba":

- mobile intel gama 4500 mhd
R: presupun ca e o placa video. Nu stiu sa dau detalii. Incearca pe Softpedia.

- cat ati slabit cu supa de varza
R: nici un gram. Dupa 2 zile m-a luat cu lesin si m-am lasat. Am rezistat insa eroic la dieta daneza (aka regimul hipocaloric / cura de 13 zile). Nu am slabit nici cu aia extraordinar. Recomand regimul disociat. Si 2 litri de lichid pe zi. Fie el apa, sau ceai.

- touchpad acer emachines e510 nu functioneaza
R: Nasol moment. Ia-ti un Asus. Circula un zvon ca in caz de malfunction, se repara singur. Detalii aici si aici.

- cat costa un hard de un tera
R: Cel mai ieftin este 399 RON la Magazinultau.ro. Grabeste-te. Au promotie doar luna asta. Si mai e si dintr-ala cu 7200 rpm viteza de citire/scriere. Adica mai destept nitel decat media. Click aici pentru detalii.

- e buna intel gma 4500 mhd
R: Nu stiu. Recomand ATI sau Nvidia. De la Intel ia-ti procesor, nu placa video.

- cat costa un hard de un tera prin usb
R: adica un HDD extern, nu? Pai tocmai zisei - 399 lei la Magazinultau.ro. Cel mai ieftin.

- madeinbukarest
R: Prezent!

4 comentarii:

Sahara Penguin spunea...

Fetita, SNAP OUT OF IT!!! Gata, luasi computadorul. E ok!!!! Lasa reclamele :)))))))))

Si da, Asus se repara singur. Va explic ce si cum daca ma scoateti la un ceai.

Madeinbukarest spunea...

:D. Bai deci la hardu ala de 1 terra eu cam balesc, daca nu este deja evident.

So nu e reclama, e o lupta acerba intre ratiune si simtire: sa mi-l iau acum ca e cel mai ieftin desi trebuie sa strang din buci sau sa astept pana luna viitoare cand o sa am bani dar o sa fie iar la 5 mil juma or more? Hmmmm ... uat to do uat to do?

Aseara a vorbit simtirea ... azi sunt putin mai rationala dar pana maine sper sa-mi treaca ...

Messa spunea...

Si tie ti s-a reparat Asus-ul singur?

Madeinbukarest spunea...

Update: Ratiunea mi-a trecut da' HDD-ul ala nu mai e pe stoc ... La naiba!