luni, ianuarie 05, 2009

2009, hello!

Iaca trecura si sarbatorile, se incheiara retrospectivele, rezolutiile de inceput de an capatara o oarecare consistenta. La altii, nu la mine.

La mine lucrurile nu se intampla niciodata in acelasi ritm dar se intampla totusi cumva candva ... intrucatva. Tot e ceva ... 

Incerc prin urmare sa reiau sirul povestirilor cam de pe unde l-am lasat, si anume de undeva din vara cand am plecat in vacanta si plecata am ramas. Caci dupa aia s-au bulucit peste mine un nou job, o campanie electorala care m-a umplut de greata, un proiect restant si, nu in ultimul rand, Concursul de la PCnews cu care v-am intoxicat cred suficient cat sa nu mai insist (si) acum pe aceasta tema. Decat un pic :P. 

Atat cat sa va povestesc ca l-am castigat la mustata pe minunatul Dell (inca o data YAY!!) si, desi m-am specializat intr-ale laptop-urilor, procesoarelor, smartphone-urilor si tehnologiilor Blu-ray nu pot sa spun ca mi-am atins scopul pentru care m-am inscris in concurs in the first place - anume acela de a ma disciplina sa scriu mai mult, mai des ... eventual regulat .... Prin urmare si de-acum inainte puteti rasufla usurati - nu sunt sanse sa pierdeti vremea cititndu-mi aberatiile (voi, cei 3 membrii ai familiei care intrati pe acest blog) decat eventual sporadic si absolut accidental ... 

Totusi cateva recuperari se impun, pentru ca restantele s-au strans teanc si, desi intotdeauna cu intarziere, tind sa-mi onorez totusi angajamentele la care ma inham chiar si atunci cand acestea sunt facute exclusiv catre mine.

Prin urmare insir mai jos cele cateva lucruri la care va puteti astepta sa-mi tasneasca din tastatura in zilele / lunile ce urmeaza:

-un final pentru seria Vacation Lack of Management – eventual in 2 etape (capitolele 3 si 4 in functie de cate lucruri imi mai amintesc din acea perioada demult apusa)

-vacantele 2008 in retrospectiva – Nessebar, Viena, Amsterdam, Bruxelles (cu un capitol dedicat pentru Amsterdam fiindca mertia cu varf si-ndesat)

-concertele 2008 in retrospectiva – Pink Martini (desi ma uit acum pe google si vad ca asta a fost totusi in 2007 ... UAU!!! ... asta doar asa ca idee si ca dovada suplimentara ca traiesc intr-o atemporalitate incurabila), Metallica, Massive Attack, Waldeck si Gotan Project

-Bucurestiul printre fursecuri mecanice – o poveste inca in derulare pentru care insa am strans deja o arhiva de poze

-despre cum s-a rezolvat cu parcarile in Bucuresti sau cum mi-a furat ADP-ul masina din fata portii si nu mi-a mai adus-o inapoi.

Inchei apoteotic cu o lista lamentabila de rezolutii pe 2009 ... pe care incerc totusi sa le bifez macar pe jumatate pana in 2015:

-sa citesc mai mult

-sa scriu mai mult

-sa imi termin disertatia de master

-sa ma trezesc mai devreme 

-sa ma culc mai devreme

-sa nu mai intarzii

-sa nu mai pierd timpul

-sa-mi stabilesc niste prioritati si sa reusesc sa le tratez ca atare

-sa calatoresc mai mult

-White Sensation Amsterdam 2009

-sa petrec mai mult timp cu mama

-sa ma respect mai mult

-sa invat sa spun NU

-sa petrec mai mult timp facand ceea ce-mi place decat facand ceea ce trebuie

-sa ma plimb mai mult (pe jos. prin oras)

-sa slabesc

-sa ma duc la tango

-sa ma reapuc de franceza

-sa-mi gasesc jobul ideal (ala in care esti platit o caruta de bani ca sa faci ce-ti place)

-sa ma mut din tara

Over and out.

Un comentariu:

Madeinbukarest spunea...

Citind retrospectiv constat ca pana la jumate de 2011 am bifat 7 din 20. Hai ca nu-i rau. Dintr-o data 2015 pare un deadline realist :).