vineri, ianuarie 09, 2009

Workers of the world, rejoice!

Any of this sounds familiar?

"Owners of capital will stimulate working class to buy more and more of expensive goods, houses and technology, pushing them to take more and more expensive credits, until their debt becomes unbearable.

The unpaid debt will lead to bankruptcy of banks which will have to be nationalized and State will have to take the road which will eventually lead to communism."

[Karl Marx, 1867]

Deci ne vedem la poarta fabricii, zic... Hi5!


6 comentarii:

Sahara Penguin spunea...

Nimic nu se compara cu schimbu' 3 la Apaca.

See ya!

Mogre spunea...

Of. Aproape a dus la comunism, ca s-au gasit niste indivizi sa preseze (auto)indeplinirea profetiei.

Realitatea e mult mai simpla, de fapt: shit happens! Fara voie de la stapanire, fara comploturi sau profestii. It just happens!

Madeinbukarest spunea...

Si crezi ca am invatat cu totii atat de multe din ceaslovul istoriei incat nicaieri in lume nu s-ar mai putea gasi indivizi care sa rationalizeze salamu' de soia prin lege ... ?

Sahara Penguin spunea...

Femeie, te impiedicasi la usa fabricii si nu mi-ai facut si mie leapsa aia!!! Vezi sa o faci si sa o dai mai departe, ca ne suparam... :D

Si asa n-am mai ajuns nici la tango, nici la salsa, nici nicaieri. Sunt trista.

Madeinbukarest spunea...

@ pinguin

o fac si pe doamna leapsa, parol de onor. faza e ca am fost prinsa cu ochii intre portile fabricii zgaindu-ma la munca, bratara de aur pt ultimele 2 zile plus o noapte si nu am mai scos capul pe net iar Charity Gift ala e asa un loc al pierzaniei ...

am intrat 10 min cat am mestecat la un senvis si am dat un ochi si pe la celelalte producte (accesoriile le analizasem deja cu lupa) si sunt cu balele la pamant ...

imi adun creierii in weekend si fac o lista ... poate se milostiveste cineva si de noi si ne trimite in weekendurile alea urbane :D

Madeinbukarest spunea...

si PS. mergem la salsa next week daca vrei ca prima lectia oricum nu conteaza, nu?

sau poate reusim un tango-tango?