miercuri, august 17, 2011

Zumba


De când mă tot gândesc să ajung la sală şi rămân doar cu gândul mi-am amintit via Andrada, exersând pe FB la clape, de prima şi singura experienţă zumba la care m-am voluntariat.

Pe scurt, s-a petrecut cam aşa: instructorul era un fost balerin care-şi arunca săltăreţ picioarele pe după gât în oglindă, într-un ritm tribalo-haotic. Noi, clasa, încercam să-l imităm lamentabil, pierzând din vedere faptul că, în oglindă, stânga nu-i ca dreapta. Rezultatul: o călcare pe cap în stil latino care s-a lăsat fără asudătură căci maximul concentrării a rămas... în oglindă. Dar haosul l-am executat impecabil.

Rămâne de văzut cum stă treaba şi cu "tai-boul".

2 comentarii:

Andrada spunea...

meh, noi aveam o fosta circareasa (sau actuala) - beat that! :))))

runbaby spunea...

toata lumea se apuca de sport si se lasa de fumat. la mine e invers...